Търсене в този блог

сряда, 29 октомври 2014 г.



Сама    

Сама съм аз. Сама съм и сега
сред толкоз много хора на света.
Обичам хората и те с обич
ми отвръщат,
Но те като че идват
и се връщат.
Аз търсих, но така и не намерих
приятелка една,
сред толкоз много хора на света,
която да разбира всичко,
с поглед отведнъж,
която е различна от майка и от мъж.
Да имах аз приятелка добра.
Или съм мислела, че имам.
Защото трябваше и повод
най-нищожен,
за да забие на приятелството
ножа.
Сама съм аз. Сама със моя малък син.
Обичал ме бил той
„от тука до небето”.
Но малък е и мой е.
От свода син ще сваля утре той
звезди на друга.
И ето, че
аз пак ще съм сама,

сред толкоз много хора на света!

                                    Ваня Савова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте :) тук може да споделите мнението си за моя блог или да оставите коментар.